Helaas zijn wij op de ochtend van 30 september door het sophia gebeld dat er geen bedden vrij zijn op de IC. Danny is dus niet naar het ziekenhuis gegaan. Hij was erg verdrietig en teleurgesteld dat hij niet bij de dokter mocht logeren
Gelukkig was dat maar van korte duur zodat danny toch nog naar school kon. Ook s'middags was alles weer gewoon.